Тема. Дерева, кущі, трав'янисті рослини.
(Природознавство).
Утворення числа
200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що включають знаходження невідомого компонента
(зменшуваного). (Математика).
Мета.
Розширити і поглибити знання про дерева, кущі, трав'янисті рослини; ознайомити
з поняттями "листяні рослини", "хвойні рослини",
"однорічні", "дворічні" та "багаторічні";
формувати практичні вміння розрізняти їх за зовнішньою ознакою; вправляти дітей
у лічбі у межах другої сотні, у розкладанні трицифрових чисел на розрядні
доданки; ознайомити учнів з утворенням і назвою числа 200 та інших розрядних
трицифрових чисел; розвивати обчислювальні навички, пам'ять, увагу, спостережливість;
розвивати творчі здібності учнів; виховувати бережливе ставлення до рослин,
охайність під час ведення записів; естетичні почуття, інтерес до природних
явищ;
Обладнання: малюнки
із зображенням дерев, кущів, трав'янистих, хвойних, листяних однорічних і багаторічних
рослин, гербарні зразки, малюнок потяга № 2013; паперова квітка, кленовий
листок, малюнок яблуні з яблуками, назви зупинок, схема "рослини",
короткий запис задачі, розрядна таблиця, картки із завданнями, математична абетка;
загадки.
Тип уроку. Інтегрований
урок засвоєння нових знань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий